УВАГА АКЦІЯ
СТАНКИ ДЛЯ АЛМАЗНОГО ПРОТОЧЕННЯ ДИСКІВ
Двигун внутрішнього згоряння став найважливішим відкриттям, однак автомобільні інженери, проектувальники гоночних автомобілів і просто любителі швидкості шукали способи збільшення потужності моторів. Найочевиднішим способом збільшення потужності була побудова двигуна великого внутрішнього обсягу. Правда даний спосіб мав безліч недоліків, серед яких особливо виділялася дорожнеча і занадто велику вагу. Обслуговувати такі мотори було значно дорожче і складніше. Зате інший спосіб збільшення потужності є більш прийнятним: створення двигуна звичайного розміру, але більш ефективного. Що б досягти ефективності потрібно було нагнітати більше повітря в камеру згоряння. Справ в тому, що більша кількість повітря дозволяє подати в циліндр додаткову кількість палива, в слідстві чого буде проведений більш сильний вибух і в результаті досягається велика потужність. Для досягнення такого результату і використовується компресор для автомобіля.
Додавши до впускний системі компресор можна досягти посиленою подачі повітря. Компресор – це пристрій, який здатний створювати тиск на виході вище атмосферного. Наприклад, звичайний чотиритактний двигун внутрішнього згоряння використовує один з тактів що б впустити повітря. Такт можна поділити на три етапи:
Коли повітря надходить у двигун, він повинен об’єднається з паливом, що б сформувати заряд, тобто пакет потенційної енергії (горіння). В результаті подачі більшої кількості паливно-повітряної суміші в заряд формуються більш сильні вибухи. Але що б спалити більше палива, потрібно подати більше повітря. Саме це завдання і вирішує компресор для автомобіля.
Компресор здатний збільшити тиск на вході в двигун шляхом стиснення повітря вище атмосферного тиску без освіти вакууму. Таким чином, в двигун потрапляє більша кількість повітря, що підвищує тиск. У підсумку, більше повітря, більше палива і збільшення потужності двигуна.