(050) 150-73-29 (050) 560-85-57 (067) 925-26-03
Зворотній зв'язок

Ремонт ходової частини автомобіля

Рано чи пізно будь-якій машині необхідний або плановий, або терміновий ремонт, від цього нікуди не дітися і часто проблеми проявляються саме в ходової частини автомобіля. Ремонт ходової як правило включає в себе цілий комплекс певних видів робіт.

1. Діагностика авто і ходової частини, якій приділяється особлива увага при комплексному дослідженні автомобіля. Для перевірки стану амортизаторів може застосовуватися стендова діагностика (стенд розвал сходження), перевірка ступеня нагріву, розгойдування автомобіля або тільки візуальний огляд. Несправність шруса визначається просто- при повороті вправо або вліво чується клацання або хрускіт. Якщо хрест виник при прямолінійній русі, то шрус варто поміняти.

2. Ремонт ходової, куди входять рама, балки мостів, задня і передня підвіски коліс, самі колеса і шини. Якщо автомобіль почало трясти, або з’явився якийсь дискомфорт при русі автомобіля, то необхідно пройти діагностику, можливо потрібний ремонт ходової. При необхідності проводиться заміна амортизаторів, пружин, стійок. Замінюються кульові опори, сайлентблоки. Може знадобитися заміна шруса. Гальмівна система може зажадати ремонту із заміною супортів, гальмівних дисків, гальмівних трубок і шлангів, Колодій. При ремонті ходової частини автомобіля може здійснюватися заміна рульових наконечників і ступичні підшипників.

3. Можливе проведення ремонту лише передній або задній ходової частини.

4. Ремонт рульового управління, куди входять рульове колесо, зубчато-рейковий рульовий механізм, рульова колонка, кермові тяги, демпфер управління керма. У сучасних автомобілях є ще й гідропідсилювач керма, що полегшує водієві управління кермом. Сервосистему гідропідсилювача складають гідравлічний насос, труба і розширювальний бачок. При експлуатації машини можуть помінятися кути установки передніх коліс автомобіля, в редукторі рульового механізму можуть виникнути зазори, ослабне кріплення рульового механізму. В ході ремонту рульового управління можуть замінюватися деформовані деталі рульового приводу.

5. Комп’ютерний сход-розвал – перевірка і регулювання кутів установки коліс, яку рекомендується проводити кожні 15-30 тисяч кілометрів пробігу автомобіля. Протягом часу при використанні автомобіля кути схід-розвалу порушуються, так як вузли підвіски і деталі рульового управління зношуються, після чого змінюються початкові розміри і збільшуються люфти в з’єднаннях. При деформації нижньої чи верхньої частини кузова в ДТП, сильному ударі або наїзді на велику вибоїну або бордюр можуть змінитися заводські регулювання схід-розвалу. Правильне регулювання кутів сходження-розвалу зробить автомобіль стійкішим на дорозі, поліпшить керованість і зменшить навантаження на елементи підвіски і рульового управління.

назад
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x

    Зворотній зв'язок











      Ми зв'яжемось з Вами!
      Залишіть свої контактні дані
      і ми Вам скоро передзвонимо!





      Ремонт ходової частини автомобіля

      Товар добавлен в корзину Оформить заказ Продолжить покупки
      Ваш заказ оформлен
      Вход
      Восстановление пароля




          Купити в 1 клік