УВАГА АКЦІЯ
СТАНКИ ДЛЯ АЛМАЗНОГО ПРОТОЧЕННЯ ДИСКІВ
Через неякісні дороги більшість автомобілів мають проблеми з підвіскою. Отже, великим попитом в автосервісних послуг користується такий пристрій, як стенд розвал сходження для регулювання підвіски. Варто відзначити, що підвіска має важливу деталь – кульову опору, яка може пошкодитися згодом. Визначити пошкодження кульової опори можна за допомогою стороннього звуку або скрипу. Також, свідченням поломки кульової опори може бути різний знос шин. Зрозуміло, вищеназвані “симптоми” дуже небезпечні при їзді на машині: автомобіль може виявитися з вивернутим колесом. Що не найстрашніше. У подібній ситуації найкращим варіантом буде своєчасна заміна кульової опори на оригінальну запчастину. Проте, такий вихід доступний далеко не кожному через вартість оригінальної запчастини, яка може продаватися разом з важелем, що також вплине на ціну. Не рідко ціни на оригінальні запчастини занадто високі. До того ж, на Україні складно знайти оригінальну запчастину високої якості, яке хоч приблизно виправдовувало завищену ціну. Крім того, можна придбати оригінальну запчастину, а потім виявити повну невідповідність діаметра конуса пальця і інші неприємні “дрібниці”.
Отже, вигідніше буде звернутися до ремонту, відновленню кульової опори. Відновлення відбувається шляхом усунення люфту пальця у ставленні до корпусу. Люфт ще називають вільним ходом. Вільний хід може виникнути в результаті деформації полімерного вкладиша, що часто відбувається через неякісне покриття асфальту. У підсумку, кульовий палець “стукає” і подає підозрілі скрипи, звуки. Цікавим є той факт, що спочатку палець кульової опори має в переважній більшості повітряний зазор близько 308 мм. Цей зазор є причиною досить швидкого зносу опори. Виробники запевняють, що зазор – це специфіка даної деталі. Але ж цей повітряний зазор прискорює знос кульової опори. З цією проблемою можна впоратися, застосувавши стенд, які усуне даний дефект або “специфіку” на дуже довгий термін. При відновленні застосовують дуже міцний полімер (поліамід ПА 6).
Перш ніж приступити до відновлення, необхідно з’ясувати ступінь зносу з’єднання. Професіонали визначає його швидко, орієнтуючись на горизонтальний люфт. Якщо він не перевищує 5 мм і якщо після промивання відсутня звук тертя металу об метал, то зношений лише сухар, який цілком реально швидко відновити. Однак, в разі коли куля пальця опори має іржу, чорний колір і раковину, при цьому люфт перевищує 7 мм, то вузол неможливо відновити і можна лише утилізувати.
Поетапний процес реставраційних робіт: