Шиномонтажный комплект под ключ
- Станок шиномонтажный
- Станок балансировочный
- Станок дископравный
- Компрессор
- Домкраты
Першим сигналом для автомобіліста про необхідність провести діагностику розвал-сходження є підвищений або нерівномірний знос протектора. Причина по якій відбувається підвищений знос протектора складається з двох чинників.
Перший – зовнішні впливи на автомобіль (якість доріг, особливості управління).
Другий – технічний стан ряду вузлів автомобіля (знос гальмівного барабана, люфт рульової сошки і т.д). Так само важливо, що кути установки коліс з часом експлуатації автомобіля змінюють своє значення, що призводить до підвищеної витрати палива, втрати стійкості і ходових якостей, ризику створення аварійної ситуації.
Залежно від типу підвіски кожен виробник встановлює керовані і не керовані колеса під певним кутом. Всього кутів установки коліс в технічній документації п’ять:
Для вантажних автомобілів і автобусів регульованим є тільки параметр кута сходження передніх коліс.
Кути сходження потрібні для того, щоб колеса при русі займали прямолінійне положення. Підвищений кут сходження веде до зносу передніх шин по зовнішнім доріжках. Знижений – за зовнішніми доріжках. Ідеальним положенням для експлуатації колеса є вертикальне і прямолінійне положення, в цьому випадку у шини краще зчеплення з дорогою і найменший знос. В теорії параметри сходження повинні підбиратися оптимально для кожного автомобіля.
За технічним нормам контроль і регулювання кутів сходження (діагностика стенд розвал-сходження) повинна проводитися при кожному ТО-2. На практиці стенд розвал сходження потрібно проходити кожні 6-8 тис . км. Раніше вважалося, що діагностувати слід тільки передні, керовані колеса. Сучасні ж підвіски вимагають діагностики схід-розвалу як передніх, так і задніх коліс. Кількість перевірених параметрів залежить від виробника автомобіля.
На ринку обладнання для автосервісів зараз існує величезний вибір діагностичних стендів розвал-сходження різного за ступенем автоматизації, точності, зручності застосування і габаритів.